26 november 2005

 

Happy birthday!


Vandaag, exact een jaar geleden, ben ik op goed geluk met deze blog begonnen en ik zou wel zien waar ik zou uitkomen. Ik had me toen niet kunnen voorstellen dat het allemaal zo'n vaart zou lopen. Ik heb het afgelopen jaar heel wat opgestoken en een pak interessante mensen ontmoet (op het net of in levende lijve). Verder is mede onder mijn impuls
In Flanders Fields opgestart; my dear American friends of Warm 'n Fuzzy Conserva-Puppies gave me the chance to post at their blog; en als klap op de vuurpijl belandden enkele van mijn posts zelfs op The Brussels Journal. Ik wil alle mensen bedanken die dit alles hebben mogelijk gemaakt.

Vandaag begint De Andere Kijk aan zijn tweede jaar. Wij zullen op de ingeslagen weg verder gaan om het andere nieuws en andere inzichten te brengen en zo ons eigen steentje bij te dragen voor de bevordering van de vrijheid, in dit landje en in de wereld.
# posted by Peter Fleming @ 11:37 a.m.

|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Google
Web deanderekijk.blogspot.com