23 december 2005

 

Open brief aan Knack


Ik had geen goesting om mij te registreren op hun site om een lezersbrief te sturen, dus zet ik het hier maar:

Beste,

Die quote van Rik Van Cauwelaert dat de uitlatingen van Freya Vandenbossche aan het adres van de Nederlandse politici een overtreding waren van de ophokplicht voor uilskuikens vond ik zeer geslaagd, maar voor de rest zoek ik elke week naar een andere reden dan Koen Meulenaere om mijn abonnement te verlengen. Het interview dat Hubert Van Humbeeck en Piet Piryns in het laatste nummer hadden met Henk J.A. Hofland, Nederlands journalist op rust, heeft mijn zoektocht niet kunnen beeindigen.

We weten ondertussen wel van Knack dat de motieven voor de oorlog in Irak een leugen van Bush waren enzovoort, enzovoort, maar kunnen we eindelijk eens een andere plaat opzetten? Kwestie van eindelijk eens een ander geluid te horen? Het zou een ware primeur voor jullie blad zijn. En als jullie niemand vinden om die plaat in te zingen, dan wil ik desnoods wel inspringen.

Met vriendelijke groet

Peter
# posted by Peter Fleming @ 5:39 p.m.

|

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Google
Web deanderekijk.blogspot.com